Kwaliteit

In deze tijd, waarin het lijkt of internet een belangrijk deel van de markt aan het inpikken is, wordt het steeds belangrijker om je als ondernemer te gaan onderscheiden van de rest.

leiding-geven-rood-poppetje

Daarom presenteren wij u……..een nieuwe elektrische fiets!
Ja ja, ik weet dat we er al een aantal in de winkel hebben staan, dus lijkt het geen schokkend nieuws, maar deze fiets is toch wel heel erg speciaal.

Deze fiets is namelijk door ons en met andere vakgenoten ontwikkeld. Een fiets die niet op de tekentafel is ontworpen, maar door te luisteren naar de wensen van de klant en de ervaringen van vakmensen. Een fiets met een ergonomisch frame en helemaal op maat te maken. Een Custom bike zoals je wil.

En eindelijke een product waarbij we niet elke keer de “prijs-strijd” aan hoeven te gaan met internet. Af en toe voelt het net alsof ik op een markt sta in een vakantieland waar afdingen de normaalste zaak van de wereld is. Soms staat de klant tijdens ons gesprek, gewapend met een mobieltje in de hand, snel te zoeken op internet voor de laagste prijs.

Vooral bij de nummer 1 merken van Nederland is het bijna niet meer te doen om een fiets te kunnen verkopen zonder een riante prijsverlaging. Het is zo zonde voor deze mooie merken, dat er met hun producten gestunt wordt in webwinkels. Een lage prijs maar een afleverkwaliteit van niks. Fietsen komen bij de consument thuis is een doos en zijn vaak niet eens afgesteld en fatsoenlijk afgemonteerd. Een slechtere  reclame voor je merk kan je niet krijgen hoor.

En als er dan iets mee is, dan komen wij weer eens in beeld. Maar ook deze klanten helpen wij natuurlijk.

Want wij blijven onszelf. We gaan niet mee in deze prijsvechters gekte en blijven trouw aan onze service en kwaliteit. Elke klant moet de mogelijkheid hebben om een fiets rustig uit te proberen en alle informatie te kunnen krijgen om een wel overwogen keuze te kunnen maken. Het is tenslotte geen brood wat je koop. En voordat de fiets bij ons de deur uitgaat, is hij helemaal rijklaar. En wij bouwen verder aan een collectie waarin elke klant zijn nieuwe fiets zeker kan vinden en aan een plek waar iedereen zich thuis voelt. Geen onpersoonlijke platte tekst maar een beleving tijdens de aanschaf van een fiets.

Dit principe geldt ook voor onze werkplaats. Wachttijden voor een reparatie hebben wij nagenoeg nooit. Snelle en goede reparatie van de fiets, altijd een persoonlijke touch. Daar gaat het om. Kleine reparatie’s kunnen vaak makkelijk tussendoor, zodat de klant weer zijn weg kan vervolgen. Ook voor fietsen die niet bij ons gekocht zijn.

En ja, daar hangt soms een wat hoger prijskaartje aan.

 

 

 

 

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s